امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۲/۱۷- ۱۴:۲۰ - مشاهده: ۳۱۱

برگزاری مراسم بزرگداشت روز معلم با حضور مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان

زمان: سه شنبه مورخ 11 اردیبهشت ماه

در روز سه شنبه مورخ 11 اردیبهشت ماه، مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از زحمات اعضای هیات علمی فعلی و بازنشسته، اساتید مدعو و کارکنان حوزه آموزش و امور دانشجویان دانشکده روابط بین الملل  با حضور مقام عالی وزارت امور خارجه جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان در سالن مجامع سردار شهید قاسم سلیمانی در محل مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم جناب آقای دکتردهشیری رئیس دانشکده روابط بین الملل ضمن خیر مقدم و تبریک روز معلم به جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان به عنوان استاد دانشکده روابط بین الملل، گزارشی از فعالیت های یک سال گذشته دانشکده ارائه نمود. در ادامه آقای دکتر شیخ الاسلامی نیز ضمن خیرمقدم به جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان از حسن توجه مقام عالی وزارت جهت حضور در این مراسم و نیز پشتیبانی‌های مستمر ایشان در جهت تداوم فعالیت دانشکده روابط بین الملل تقدیر و تشکر به عمل آوردند. سپس آقای دکتر امیر عبداللهیان ضمن خوشامدگویی به اساتید و کارکنان دانشکده روابط بین الملل از نزدیک به سخنان و دیدگاه‌های اساتید و کارکنان دانشکده روابط بین الملل در موضوعات صنفی و مسائل بین المللی گوش فرا دادند و بر اهمیت دانشکده روابط بین الملل و رسالت آموزشی آن تاکید نمودند.

در پایان اساتید و کارکنان دانشکده روابط بین الملل در مراسم ضیافت ناهار مقام عالی وزارت شرکت نموده و لوح سپاس و هدایایی را به رسم یادبود دریافت نمودند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما