امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
۱۳۹۹/۰۶/۲۵- ۱۱:۰۲ - مشاهده: ۳۳۸۴

اولین سمینار تحولات روز در سال تحصیلی جدید

تحت عنوان: "تحولات دانشکده و آینده آن"

با عنایت به اهمیت موضوع ادامه فعالیت دانشکده روابط بین الملل وزارت امورخارجه که این روزها دغدغه دانشجویان شاغل به تحصیل در این دانشکده می‌باشد، اولین سمینار تحولات روز در سال تحصیلی  1400-1399 تحت عنوان: "تحولات دانشکده و آینده آن" با سخنرانی جناب آقای دکتر شیخ الاسلامی رییس محترم دانشکده به صورت برخط روز دوشنبه مورخ 1399/06/24 و با حضور روسای ادارات و دانشجویان این دانشکده برگزار گردید.

در نشست مذکور آقای دکتر شیخ الاسلامی‌به چگونگی روند ادامه فعالیت دانشکده اشاره نمود. ایشان در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از مقام عالی وزارت، جناب آقای دکتر ظریف که ادامه فعالیت دانشکده تنها با ابتکار، تدبیر و اقدام به موقع ایشان میسر شد، اظهار داشت، دانشکده تا پایان سال تحصیلی 1401 (شهریور ماه همان سال) به فعالیت خود ادامه خواهد داد، ولی پذیرش دانشجوی جدید متوقف خواهد شد. لذا از دانشجویان درخواست نمود که بدون نگرانی و دغدغه به تحصیل خود ادامه دهند و کما فی السابق در بالا بردن کیفیت تحصیلی خود با کمک اساتید محترم دانشکده کوشا باشند.

رییس محترم دانشکده در پایان به سئوالات دانشجویان پاسخ داد و به آنها اطمینان خاطر داد که شخص ایشان، همکاران در دانشکده و وزارت امورخارجه حامی آنها خواهند بود. وی همچنین در رابطه با برگزاری کلاس های حضوری یا مجازی اعلام نمود که به دلیل شرایط کرونایی و حفظ سلامت دانشجویان، فعلا کلاس ها به صورت مجازی خواهد بود ولی چنانچه طی یک ماه آینده روند بیماری کاهش یابد و ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز برگزاری کلاس های حضوری را به همه دانشگاه‌ها صادر نماید، این دانشکده نیز کلاس های حضوری خود را از سر خواهد گرفت.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما