امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
۱۴۰۰/۰۹/۱۷- ۱۱:۵۳ - مشاهده: ۲۶۰۸

گردهمایی و نشست گرامیداشت روز دانشجو

با سخنرانی آقای دکتر محمد‎حسن شیخ‌الاسلامی

به نام خدا

گردهمایی و نشست گرامیداشت روز دانشجو

با سخنرانی

 آقای دکتر محمد‎حسن شیخ‌الاسلامی

رئیس محترم مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه

 

گردهمایی و نشست مجازی گرامیداشت روز دانشجو، روز سه شنبه مورخ 1400/09/16، با سخنرانی آقای دکتر محمدحسن شیخ‎الاسلامی، رئیس محترم مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار گردید.

آقای دکتر شیخ‎الاسلامی در ابتدای سخنرانی خود ضمن تبریک روز دانشجو، برای همه دانشجویان آرزوی توفیق و سربلندی نمود.ایشان ضمن تشریح تلاش ها برای کسب مجوز احیا دانشکده و همچنین تبیین موانع پیش رو، ابراز امیدواری کرد که این تلاش ها به ثمر نشسته و شاهد ادامه بالندگی دانشکده در تربیت نیروی انسانی برای وزارت امور خارجه باشیم.

ایشان در ادامه، از تعدادی از دانشجویان دانشکده که عملکرد درخشانی در نگارش پایان نامه‌های خود داشتند قدردانی و تشکر نمود و از تصمیم دانشکده برای انتشار این پایان نامه‌ها خبر داد. دکتر شیخ‎الاسلامی همچنین از مشارکت بسیار ارزشمند دانشجویان در برنامه رصد اندیشکده‌ها سپاسگزاری و اظهار داشت که تصمیم بر این است تا از این پس این گزارش ها به صورت مکتوب در اختیار مقامات عالی وزارت امور خارجه قرار گیرد.

در بخش پایانی نشست، رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه، به سوالات و دغدغه‌های مختلف دانشجویان پاسخ داده و ابراز امیدواری نمود تا با توکل به خداوند و تلاش، مشکلات و موانع موجود رفع گردد. 

اداره امور دانشجویی

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما