امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۲/۲۴- ۱۴:۵۲ - مشاهده: ۲۳۸۱

برگزاری دوره بازآموزی حضوری برای دانشجویان دانشکده روابط بین‌الملل

...

اطلاعیه

 برگزاری دوره بازآموزی حضوری برای دانشجویان دانشکده روابط بین‌الملل

 

دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه در نظر دارد با توجه به اهمیت آموزش حضوری و محدودیت آموزش حضوری دانشجویان دوره‌های 23 و 24 مطالعات منطقه ای، 4 روابط بین الملل و 26 و 27 دیپلماسی دانشکده روابط بین‌الملل به دلیل شیوع بیماری کرونا از اسفندماه سال 1398، دوره آموزشی تکمیلی حضوری را برای آن دسته از دانشجویانی که هنوز موفق به دفاع از پایان‌نامه‌های خود نگردیده‌اند در دو گروه به شرح زیر برگزار نماید:

1.       گروه مطالعات منطقه‌ای

شروع دوره: شنبه 31 اردیبهشت 1401

پایان دوره: چهارشنبه 4 خرداد 1401

2.      گروه روابط بین‌الملل و دیپلماسی و سازمان‌های بین‌المللی

شروع دوره: شنبه 7 خرداد 1401

پایان دوره: چهارشنبه 11 خرداد 1401

شرایط حضور در دوره آموزشی:

  1. دوره آموزشی صرفاً برای دانشجویانی است که هنوز دفاع نکرده‌اند،
  2. مجموعه خوابگاهی دانشکده روابط بین‌الملل آمادگی میزبانی از دانشجویان غیربومی را دارد و اسکان در خوابگاه در بازه زمانی مربوط به هر گروه مستلزم دریافت کارت تردد از اداره امور دانشجویی است. نحوه استفاده از امکانات خوابگاه به ‌صورت جداگانه توسط اداره امور دانشجویی دانشکده اعلام خواهد گردید.
  3. همه دانشجویان می‌بایست گواهی حداقل 2 دوز تزریق واکسن را همراه داشته باشند. بدیهی است دانشکده و خوابگاه از پذیرش دانشجویان فاقد شرایط معذور است.
  4. رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی وضع شده توسط ستاد ملی مقابله کرونا در طول برگزاری دوره الزامی است.
  5. برنامه دوره بازآموزی حضوری به‌ صورت جداگانه از طرف بخش آموزش دانشکده اطلاع‌رسانی می‌گردد. این برنامه هر روز از ساعت 8 صبح لغایت 13 بعدازظهر با تشکیل کلاس‌های آموزشی صورت می‌پذیرد.
  6. اساتید محترم دانشکده طی برنامه‌ریزی و اعلام قبلی از ساعت 14 لغایت 16 هر روز جهت مشاوره آموزشی و پژوهشی خصوصاً در زمینه تحقیق و تدوین پایان‌نامه‌ها در دانشکده حضور خواهند داشت.
  7. اسامی دانشجویان واجد شرایط حضور در دوره‌های مذکور توسط بخش آموزش دانشکده اطلاعرسانی گردیده است. بر اساس برنامه تنظیم شده 24 نفر از دانشجویان در گروه مطالعات منطقه‌ای و 31 نفر در گروه روابط بین‌الملل- دیپلماسی و سازمان‌های بین‌المللی واجد شرایط حضور تشخیص داده شدهاند.
متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما