امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۴/۰۵- ۰۹:۵۵ - مشاهده: ۴۳۲۸

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401

اطلاعیه

نظر به انتشار اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تمدید مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401؛ به اطلاع می رساند مطابق این اطلاعیه، دانشکده روابط بین الملل آمادگی پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 در چهار رشته تحصیلی را دارد. داوطلبان علاقمند می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و اطلاعات تکمیلی را کسب نمایند. متن اطلاعیه سازمان سنجش به شرح زیر می‌باشد:

"پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در تاریخ 1401/3/31، ضمن اعلام اصلاحات جدید بشرح زیر مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (1401/4/4) برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه مورخ 1401/4/6 نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.
لذا داوطلبان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام نمایند.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و یا ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند."

اطلاعیه سازمان سنجش

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما