امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۴/۱۵- ۱۴:۴۶ - مشاهده: ۸۱۳۴

** اطلاعیه شماره یک **

...

 

بسمه تعالی

**اطلاعیه شماره یک**

فهرست پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون زبان کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1401-1402
دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مرحله اول کارشناسی ارشد دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه (لیست پیوست )، بدینوسیله توجه ایشان را به نکات ذیل جلب می نماید: 

  الف- برگزاری آزمون کتبی زبان انگلیسی :

  1. زمان : شنبه 1401/04/18 راس ساعت 9 صبح بمدت 75 دقیقه
  2. مکان : دانشکده روابط بین الملل - ورود از خیابان شهید باهنر (نیاوران)، خیابان شهید آقائی ، مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه
  3. کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست راس ساعت 8 صبح در محل برگزاری آزمون حضور داشته و درب های ورودی راس ساعت 8:30 صبح بسته خواهد شد.
  4. داوطلبان بایستی فرم مشخصات پیوست این اطلاعیه را دقیق و خوانا تکمیل و به همراه تصویر کارنامه سازمان سنجش، بلافاصله حداکثر تا پایان وقت روز پنجشنبه 4/16/ 1401به آدرس پست الکترونیک :  edu@sir.ac.ir ارسال نمایند. نسخه اصلی فرم مذکور بایستی قبل از ورود به جلسه آزمون زبان به ناظرین تسلیم گردد. بدیهی است عدم تکمیل و ارایه فرم  به منزله انصراف از شرکت در آزمون کتبی زبان این دانشکده می‌باشد.
  5. ضروری است داوطلبان در هنگام حضور در آزمون کتبی زبان مدارک ذیل را با خود به همراه داشته باشند:

- فرم تکمیل شده مشخصات ( مندرج در بند 4 اطلاعیه )

- اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار و تصویر آن

- دو قطعه عکس 3*4

- کارنامه اولیه سنجش

- اصل و تصویر مدرک زبان انگلیسی برای آن دسته از داوطلبان که دارای مدرک آیلتس 5 و بالاتر و یا تافل 450 و بالاتر می‌باشند.

ب – شرکت در جلسه آشنائی و توجیهی

این جلسه از ساعت 11 لغایت 12 روز شنبه 1401/4/18 با حضور تمامی‌پذیرفته شدگان مرحله اول و بلافاصله پس از آزمون زبان برگزار میگردد.

ج – شرکت در مصاحبه علمی و عمومی

مصاحبه علمی و عمومی‌پذیرفته شدگان مرحله دوم در بازه زمانی یکشنبه 1401/4/19 لغایت جمعه 24 /1401/4 در محدوده ساعت 8 الی 19 و در محل دانشکده زمانبندی ، تنظیم و  مراتب طی اطلاعیه شماره دو از طریق تارنمای دانشکده، به آگاهی داوطلبان خواهد رسید .

د- نکات مهم :

- دانشکده روابط بین الملل از پذیرش و پذیرائی همراهان داوطلبان معذور است. بمنظور تسهیل در تردد شهروندان و آرامش خاطر داوطلبان ، از تجمع در پشت درب ورودی محل برگزاری آزمون جدا خودداری نمایند.

- همراه داشتن ، کیف دستی ، تلفن همراه و دیگر وسایل غیر ضروری ، در محل برگزاری آزمون زبان ممنوع می‌باشد.

- رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک ضروری می‌باشد.

- تامین محل اقامت شبانه برای داوطلبان شهرستانی امکان پذیر نیست. لازم است این گروه از داوطلبان تمهیدات لازم را در این زمینه پیش بینی نمایند.

- پذیرش در دانشکده روابط بین الملل صرفاً جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بوده و هیچگونه ارتباطی با استخدام در وزارت امور خارجه ندارد.استخدام در وزارت امور خارجه تابع مقررات و ضوابط عمومی استخدامی‌کشور می‌باشد.

»» دانلود فهرست اسامی

»» دانلود فرم مشخصات

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما